=TAMBAH SATU NOMBOR=

"Demi masa.. Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian... Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan kesabaran"

Begitu cepat masa berlalu.. Umur melangkah ke satu nombor lagi. Makin kian dewasa. Yang lepas sudah lepas. Hanya kenangan, memori, pengalaman  dan pengajaran mampu dibawa ke hari berikutnya. Bagaimana dengan azam anda??? Tepuk dada, tanya hati.... Moga kebaikan bersama anda. 

Rasa mahu aktif balik berblog... Harap maaf kawan-kawan jika ada sebarang kekhilafan sepanjang anda mengenali blog dan pemilik ini.. Harap maaf juga sebab tidak seaktif seperti sebelumnya.. Maklumlah sejak bertukar status..hihi

Anyway, welcome 2013!!!

nota new year : penat betul bila kerja tanpa henti dari tahun lepas sampai tahun ni...

Comments

Unknown said…
Alhamdulillah.. rakanku kini aktif kembali... semoga membawa lembaran baru di tahun baru.. dan semoga impianmu terlaksana In Shaa Allah... tiada apa yang dapat digambarkan pabila melihat mereka yang kita sayangi.. cintai ketawa dan menikmati hidup bersama kita seadanya... Alhamdulillah.... go Gajus go... =)

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=