Tuesday, February 28, 2012

=kalau PANDAI SANGAT....=

Salam sejahtera buat anda....

Malam ini aku akan bekerja seperti biasa di tempat ini....

-copy dari facebook seseorang.. thanks:)-

Tempat untuk aku mencari 1001 pengalaman dan pengajaran... Tempat di mana mendidik aku menjadi lebih sabar. bukan semata-mata mencari rezeki....

Kadang kala perasaan kesal menerpa dalam diri.. bukan kesal sebab kerjaya diceburi, tetapi kesal dengan sikap segelintir si polan yang tak tahu menghargai...

Apa perasaan anda sebagai manusia biasa diherdik, dimaki dengan kata BODOH, sedangkan waktu itu anda begitu bersemangat memberi perkhidmatan terbaik...

Itulah orang kata, tak tahu buat-buat tahu.. bukan nak tanya... nak terima kasih apatah lagi.... siap kata orang lain bodoh.. ikut sangat perasaan...  kalau dah pandai sangat, rawat la diri sendiri, tak perlu nak ke hospital berjumpa orang yang kau kata bodoh tuh....


*ini hanya luahan hati, kejadian benar-benar berlaku depan mata aku pada seorang doktor yang baik hati...






5 comments:

Rozuan Ismail said...

merka tuh cuma hanya tahu maki,try suruh diorg buat sdiri

[k]o{q}i[n] said...

kalo aku, sound je balik.. kita elok2 layan dia, dia nk tengking2 lak.. x pun, ko abaikan je org tu.. biar dia rse sndiri...

hawiz said...

sabarlah deh..huhu...baso dio la klo kijo servis nie..huhu

Shamir Idham said...

singgah sebentar untuk FOLLOWWW abg GAJUSSS

wakakaka

zatiey said...

ade ea jbtan trauma n kecemasan? tak penah thu pon...stg blog ni bru tahu..hehe:)