Thursday, January 19, 2012

=semua serba tak kena=

Salam sejahtera buat anda...

Entri ni tak brape nak spontan daaa.. aku rasa agak serabut hari ni.. semua serba tak kena.... ish3....

Pagi tadi aku bangun agak lambat dari biasa.. Dalam kepala da set, tugas syif pagi (masuk pukul 7pagi) hari ni.... Punye la kelam kabut tadi sebab pukul 6.40 pagi baru sedar... adehhhh... so, bangun tadi semua aku settlekan dengan seexpress yang boleh (mandi, solat dan apa-apa yang perlu)... Bila dah bangun lambat, mula la jadi serabut... baju pun x sempat iron ingat harini mampu bangun awal..set alarm pukul 5.30 so terpaksalah pekena baju smlm... mujurlah kelihatan suci bersih..hihihi

So, dengan kudrat yang ada, bertemankan sweater dah helmet serta beg galas, aku terpaksa merempit seperti litar untuk ke tempat kerja... mane taknya, lagi sepuluh minit... aku tak mahu lambat smpai... nanti rekod kedatangan tak bape baik... tambah-tambah awal2 tahun.. maklumlah sekarang semua kena baik ... sebab aku tak berapa pandai nak kipas-kipas or pasang aircond... baru prestasi maintainn!!! hikhik.. mujur selamat sampai sebelum pukul 7... 

Sesampainya kat tempat kerja, aku menuju ke bilik rehat sebab nak tengok tempat tugasan untuk bertugas pagi ni.... sekali tengok aku jadi pelik sebab nama aku tengok untuk syif pagi.. sekali lagi tengok, pun tak ada... aku pun tengok le balik jadual tugasan mingguan... tup-tup.... adehhhhh!!!!

"aku tugas petang la arini"

cis.. macam mana aku boleh silap tengok jadual tugasan... agak bengang jer... sendiri cari masalah... so, dengan muka seposen, aku jumpa ketua aku nak bagi tau aku silap jadual sebab aku dah punch... die suruh aku balik.. dan datang balik petang ni... adehhh...

punyelah kelam kabut nak pergi kerja sebab dah lambat, rupanya salah jadual.. adoiii.. fest time.. aku tak tahu mcm mane la aku tak tengok betul2 jadual tuh... kang diri yang susah...

pengalaman-pengalaman.. :)


4 comments:

[k]o{q}i[n] said...

demo meme gelojoh...huhuhu

Cik Pulau said...

mangat nk kijo tow.. hahaha

Sunah Sakura said...

hee...semangat!

sabtu petang minggu ni keje gak ke?

Si GaJus!!!= said...

@sunah sakura... koje syif pagi..