Tuesday, January 24, 2012

=Alangkah best kalau hari-hari macam ni=

Salam sejahtera buat anda....

Balik keje pagi tadi, aku merempit motor macam biasa.. Rasa macam best saja kat jalan raya bila aku tengok tak banyak sangat kenderaan yang turut sama merempit dengan aku waktu itu...errr..  Tenang saja aku tengok.. Sempat aku beremosi sambil bawa motor...hihihi..  Biasalah waktu cuti umum.. Lagipun semua rakyat jelata pulang ke kampung halaman manfaat cuti masing-masing... 




Alangkah best kalau hari-hari macam ni.. Tak perlu nak me"stress"kan diri berhadapan dengan kesesakan jalan raya... Nak pergi mana-mana pun tak perlu kejar masa.. Yelah masa itu emas... Kalau lah jalan sesak tak ke ambil masa sampai berjam-jam baru sampai destinasi... 

8 comments:

Sunah Sakura said...

eh! sempat lak amek gambar atas motor!

Iffah Afeefah said...

nek moto xjejas sgt kot kalo jem papa?

hawiz said...

wahh...rempit!!

[k]o{q}i[n] said...

pastu muka xleh blah...

Firdaus® said...

hahahha kalau ada rezeki je baru dapat jalan kosong mcmni..btw nice entry..hik33~

do follow my blog ye~

Zaza Fakharuldin said...

btull ! mesti best kan?

Zaza Fakharuldin said...

btull ! mesti best kan?

Mohd Khairi Khadzir said...

yeahh moto boleh nyelit2 kat celah keta..xperlu sangkut kt jem .. haha tapi kan, klau kt bndr memang tersa bahang panas tu .. sabo je laa