Saturday, October 8, 2011

=Perasaan mencerminkan penyakit anda=


Assalamualaikum.. Salam sejahtera... arinih macam-macam komen didengari pada telinga SG selepas bajet 2012 dibentangkan.. Ada yang berpuashati, ada yang gembira.. tak kurang jugak ada mulut-mulut soh seh kata x puas hati.... Apa yang penting, kena ingat rezeki datang dari Allah... Kalau kita usaha tentu ada habuannya... yang penting keje derngan ikhlas.. 

Okehhh.. chill la.. tu pasal bajet.. Skrang SG just nak share ape yang telah dibaca kejap tadi.... macam best jer... 

Perasaan yang kita alami juga boleh memberikan indikasi terhadap panyakit yang sedang kita alami. Berikut beberapa sintom yang biasa kita rasa tetapi kebiasannya kita tidak memperdulikannya dan menganggap ia perkara biasa.

  • Rasa takut mengejut
    • Fungsi buah pinggang lemah
    • Lemah tenaga batin
  • Cepat naik darah / marah
    • Fungsi hati lemah
    • Tekanan darah tinggi
  • Rasa bimbang dan takut
    • Sistem paru-paru lemah
  • Rasa seoronok atau bimbang tanpa sebab
    • Sistem jantung lemah
    • Sistem saraf otak lemah
    • Masalah pengaliran darah
  • Suka berfikir dan berkhayal
    • Sistem penghadaman lemah

*Sumber WARTASHUBHI

3 comments:

Rozuan Ismail said...

erk.biar betol,byk jugak sakit aku ni ye

cik pulau said...

klu brehi suko tekejut gano plop??
hehee

Anonymous said...

Most powerful&cost effective SEO and website traffic service in world get up to 100’000 forum backlinks now!
Get large online web traffic using best backlink blast available. We can post your marketing post up to 100’000 forums around the web, get insane amount of backlinks and amazing targeted online web traffic in very short time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!!
Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website or blog will get instant traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks so your site will get targeted long term traffic from search engines. Order now:
backlink service