Saturday, September 17, 2011

=selamat bergathering.... (xde sape nak wish kat aku selamat berkerja ke??)?=

Assalamualaikum.. Selamat sejahtera buat korang...

jeles, cemburu, irihati.. semua ada... jeles sangat kat sape2 yang akan g... jeles sebab x dapat join gathering hari raya... jeles x dpt g jln2.. semuanya aku jeles!!!!


sebab ade tugas yang lagi penting... tugas yang telah diamanahkan pada aku (poyo tak ayat aku??)... tugas ni jugak la sumber rezeki aku... nak taknak aku kena kuatkan diri untuk jalankan tugas aku... aku pun perlu bergath jugak.. tapi dengan pesakit2 jela.. hup x la ramai akan join gath dengan aku...hehe.. InsyaAllah...

papepun pade sape2 yang pegi gathering, selamat bergathering esok... bawa kenderaan elok2.. pandu dengan berhati-hati... yang penting, pastikan tapau untuk aku jugak.... 

actually xde la cemburu sgt...hihihi...saje wat ayat poyo meraih simpati..hehe..  nak wat camne.. belum ade rezeki nak bergath bersama-sama lagi..



gajus berkata: xde sape2 nak wish kat aku selamat berkerja ke???


4 comments:

Kathy Tuah said...

meh sy wish.."selamat berkerja awak"..hehe..

[k]o{q}i[n] said...

slmt bekerja...

Iffah Afeefah said...

Papa selmt bkerja

xdpt g gath gk

Sunah Sakura said...

Ala kesiannyaaaa...huhuhu..selamat bekerja..