=Indahnya berterima kasih=

Assalamualaikum... selamat sejahtera wat korang... ni entri express sebelum aku pergi keje.... arini keje syif malam la...hihi



korang mesti slalu tengok pic ni kan.. bagi korang ni macam biase jer... sape pun penah tengok... coklat m&m's... biase jer... yer memang biase... tapi tak bagi aku... amat spesel... 

nilah salah satu pemberian seorang pesakit tua kepada aku di kala aku tamat syif berkerja... tanda ucapan terima kasih katanya.. aku amat terharu... terharu bukan dapat coklat.. tapi terharu dengan ucapan terima kasih.... segala penat lelah hilang bila ade yang berterima kasih... aku bukan mengharap... tapi sekurang-kurangnye ape yang dilakukan dihargai...

 itulah salah satu sebab mengapa aku bangga menjadi jururawat.. itulah indahnya berterima kasih.... memang senang sebutan die.. tapi tidak ramai yang mampu menyebut... 

actually ni daripada sambungan kisah entri YANG NI yang tak sempat aku share ngan korang.... 

Comments

Maira Quee said…
MQ pon ske sdap2...hehhehehe...
Cik Pulau said…
wahhh..
baeknyo pokcik tu...
mesti sebab layan dia baek..

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=