Saturday, August 20, 2011

=ZIARAH RAYA BLOG=



Join segmen plak. dah lama x join.. korang kalo nak join, kasi la KLIK

saya ENCIK HISHAM a.k.a MR GAJUS amat bertuah tahun ni kerana akan beraya kat kampung halaman yang indah permai..hihih.. ketereh, kelantan...

pada sume yang beragama Islam, jemput2 la ziarah yer... kalo tak dapat ziarah kawe kat kg, dapat ziarah blog kawe pun jadi la... okeyh. selamat berpuasa dan selamat menyambut har raya aidilfitri wat kalian sume... salam sayang!!! ececeh.... :)

6 comments:

cik pulau said...

hehehehe..
ale2 duk kg tuh, meh jale umoh kawe jgop.. pah nk kenal pulau..
ahahha.^^,

aten qylah said...

Salam.Aten singgah sini.Bestnya ada kampung.Selamat pulang ke kampung yerp :)

Jemput ziarah

Kancil 8349 said...

Salam ziarah dari Segmen yang sama,

Kancil ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf zahir batin...

Jomlah singgah ke blog Kancil

berhati - hati ketika balik ke kampung di kelantan

HasrulHassan [HH] said...

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin.
Terima kasih kerana sudi sertai segmen ini.

ummi anum said...

salam..datangdari blog BK...sajo jale2 ziarah ..sedak deh rayo kg...kito jugok x leh kelik rayo kg...huhuhu..

shaliza khairi said...

salam lebaran.

singgah dari segmen HH.
maaf lambat ziarah. busy makan kueh raya. hehe.
saya follower ke-162 ^^

selamat hari raya,
maaf zahir&batin.

sudi2kan lah singgah belog shaye. =)

http://umairamaisara.blogspot.com