Saturday, August 20, 2011

=singgah sahur : menu paling best abad ini=


Assalamualaikum.. selamat pagi sume... selamat sahur wat korang... mang skang nih masa kecederaan.... saya dah sahur... anda plak bagaimana...

anda pun tau kan, sahur tuh sunat bagi anda yang akan berpuasa.... so, ayuh, bangunlah... cukuplah sekadar mengisi perut sebagai persediaan untuk berpuasa sepanjang hari....

hari ini saya ingin berkongsi kepada anda menu sahur yang amat menarik untuk anda terutama bagi yang sangat malas untuk bersahur... tadaaaaa....

amacam... okey tak??? kurma dengan air suam... hiihihi... 

okeyh.. apepun yang penting, bangun lah sahur walau macam mana ngantuk atau malas pun anda.. yang lagi afdal sahur la di hujung waktu...


1 comment:

Khairul Anam said...

wow.. cantiknye layout baru.. picture mantop.....
ape2 pun semoga beroleh berkat di bulan mulia ni... =)