=Bonus Ramadhan=

Assalamualaikum... Selamat sejahtera readers... selamat pose n slamat sahur gak....

Alhamdulillah. mlm nih, azam aku untuk update blog termakbul jugak.. setelah sekian lame x update. ni entri pertama aku untuk bulan nih.. terok kan... mang agak seday bile pikir blog terbiar cam tuh jer.. tapi xpelah., dah x de rezeki aku untuk update slalu. lagipun aku nih bukan sape2 pun kang.. org pun bukan kenal aku pun...hahaha

okeylah.. just nak share la sempena ramadhan nih.walaupun dah nak masuk sparuh dri bulan ramadhan... xpe.. alang2 ade kesempatan.. bagi yang keje government dah kecoh kan dapat bonus setengah gaji. bagi yg koje private aku tak tau. hup same2 dapat bonus.. sikit ke banyak ke kena bersyukur kan... setiap rezeki tuh datang dari Allah... 

dah nak masuk 15 hari terakhir ramadhan sepatutnyer kite same2 tingkatkan lagi usaha dalam wat amal ibadah... yang penting kasi tambah lagi bonus. bukan bonus untuk hari raya.. tapi bonus akhirat.... tuh yang lagi penting... okeyh. tuh jer.. untuk peringatan diri aku jugak... alrite sume.. Same2 tambah n cari bonus okeyh.... :-)

Comments

Unknown said…
itula bonus sebenar papa

kadang sibuk duniawi sampai lupe ibadah
Sunah Sakura said…
bonus ramadhan, takde bandingan...
hawiz said…
yes..bonus ramadhan sunnguh berbaloi..bonus gaji tu...nak la jugak....haaaa....open table r...=)
Cik Pulau said…
Allah janjikan ganjaran yang besar di bulan Ramadhan ni,.^^,
AlongUsop said…
giler lame aku peram entry ko nih..
tak berkomen lagi rupenye.. :P



hai abam ensem.. jom ngedate!..

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=