=ALAMAK, esok nak mati!!!! sedaynyer...=



Assalamualaikum.. selamat malam... thanks wat korang... selamat berpuasa..

pejam celik pejam celik... hari berganti hari... masa berlalu tanpa henti.... balik keje tadi... sedang asyik tengok tv  tibe2 aku terpandang sesuatu yang dipegang oleh aku.. aku amati betul2... sejenak aku berfikir.. selepas itu aku amati lagi. masa begitu cepat membuatkan aku tidak sedar telah sampai waktunya...

amat seday bile dipikirkan... tapi apa aku boleh buat.. aku terpaksa ambil yang baru.. yang lama harus aku buang kerana akan  mati... ghase kesian pun ade... tapi tulah salah satu tanggungjawab aku.. dan sudah menjadi syarat untuk aku seandainya aku ingin terus bekerja...

takpelah... aku reda.. biarlah die mati dengan aman esok.. yang penting hidup aku mesti diteruskan.. dan aku harus cepat2 dapatkan yang baru esok.. ini pun untuk kebaikan aku.. x rugi pun... biarlah... aku rela kau mati esok...

untuk kesekali lagi izinkan aku amati lagi... korang pun.. 

-
-
-

~roadtax motosikal gua..hihi~

papepun sok lepas keje nak kasi renew.. kalo tak susah untuk aku merempit n g mane2 especially nak g keje...

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=