=SINGA "matang"....

Assalamualaikum... selamat petang.. thanks korang... 

Sebenornyer aku malas nak update pasal game bola malaysia vs singa ari tuh.. tapi sebab arinih kat paper still lagi org duk citer buatkan aku nk update la skit... skit je.. x banyak pun.. aku bukannya ape... mang ghase sikit kecewa... nak marah pun ade... kalo korang rakyat malaysia yang tengok game aritu pun for sure korang pun ghase pe yg aku ghase...

"kemenangan ini menunjukkan kami pasukan matang - Kapten singapore (x mao mention name, coz x suke)

bile aku baca, agak mendidih jugak.. bagi aku matang kejadah pe kalo men pun tak professional... terlampau banyak lakonan ditunjukkan player2 singapore yang boleh aku katakan macam pondan... kalo korang tengok, korang sdiri nampakkan camne game arituh...

common la.. kalo stakat menang dengan gaya pengecut camtuh, tahniah la wat ko singa... ko mang "hebat"..."hebat" sangat... sekali lagi tahniah wat ko singapondan... lain kali, gune jer sume pemain import.. senang... mesti lagi KUAT kan...

mang banyak kesilapan ditunjukkan player malaysia tapi bagi aku, diorang dah try sehabis baik.. adat bertanding mesti ade kalah ade menang.. dan bagi aku, game arituh malaysia x kalah... sebaliknya stress dengan taktik-taktik pondan yang ditunjukkan pemain singapore... 

player kite tetap hebat.. walaupun ade antare diorang yang melepaskan banyak peluang... mungkin kali nih kite xde rezeki.. yang penting jgn cepat mengalah... sebaliknya belajar dari ape yang telah berlaku... Aku tetap bangga... Syabas Malaysia, loser sang singa pondan....

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=