=tidak mahu online, tidak mahu update... sume tak mahu=

Assalamualaikum... selamat petang.. 

pada kesempatan yang singkat nih, aku just nak inform... aku tak mahu online dah lepas nih... apatah lagi nak update blog aku... aku dah malas... nak bawa diri jauh-jauh.... 

mula2 aku fikir, aku keliru sama ada aku wat keputusan betul ke tak... dah dalam2 aku fikir... dan mungkin ni lah jalan terbaik untuk aku.. tak perlu aku nak kate panjang-panjang... nak kasi stop dah sume.... seday2 mang seday.. tapi this is the best choice untuk aku... xde pilihan lain dah... aku harap korang fhm... aku bukannye nak sisihkan diri dari korang or give up untuk teruskan blogging nih... tak... tapi aku ade tugas besar untuk aku settle... hup korang faham la erk.... papepun thanks kat korang yang sudi support aku... korang mang terbaik.. luv u alll....

~tq cik google~




sebetulnya..... poyo tak ayat aku??? puitis sungguh.. actually aku just nak g tau korang.. maybe aku tak akan online n update blog aku nih untuk 2 to 3 hari... mau pegi bercuti ma...  tak jauh pun... sini jer..

~hehehe... nak kutip teh banyak2... credit kat makcik google~

tuh jer nak gtau...wakakakaka... chalooooo in peace....


p/s: moh bergath kat cameron highland....lalala



Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=