=petaling jaya blackout, x bayar bil letrik=

Assalamualaikum... selamat pagi... thanks readerss yang aku sayang...hihih. hup korang sehat la erk....

 wat mase skang, area apartment aku tinggal  sedang blackout....  i mean kat area PJS 2 nih... area PJ len aku tak tau... gulap gulita nih.. adoiyai..

 actually aku baru jerr pulang ke rumah... blik keje tadi aku x terus balik, sebaliknya aku habiskan masa aku g makan n jalan2.. g aeon setiawangsa then aku mam kat damansara...heheh... aku tak tau dah bape jam blackout... aku balik jer terus gelap....

susah tul.. dah la tengah panas nih beb.. x tau r bape jam lagi.... mang agak susah la untuk tdo nih... sok keje pagi lak.... tapi bile pikir balik, nk wat camne... biaselah, aku tanya member aku, diorang tengah repair something kat pencawang letrik... untuk keselesaan masa depan.. katenyerr... bukannya kitorang tak bayar bil okeyh...  hrmmm... susah gak kalo xde letrik nih... mujurlah bateri lappy aku full lagi.. boleh la aku habiskan masa untuk update blog aku n wat pe yang patut...hihihi.. korang jangan pikir bukan2 ea...hahah.... okey beb, time makin hot, aku pun dah hot giler nih... chaloooo...


p/s : baru panas dunia kan..hermmm.. setiap yg berlaku ade hikmah die...

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=