=misi penting=

Assalamualaikum.. Selamat sejahtera korang... hup korang sentiasa sehat macam aku erk... hepi hepi always....hehehe.. thank you daun keladi coz sudi view, read n wat pe yg ptut..hehehe... jasa korang aku kenang.... 

Alhamdulillah.. dapat jugak aku mengupdate... coz maybe x dpat nak mengupdate wat sekelian masa... aku ade misi penting yg perlu aku lunaskan selama seminggu nih... maybe x sempat untuk aku bukak blog or berpisbuk... sedaynye ghase.. tapi xpe.. demi misi penting.. dan ni wat aku gembira... aku gembira sebab aku ingin pulang ke kampung halaman aku... tentulah aku gembira kan.... petang nih, lepas je keje aku terus balik... wif my sister... hup korang doakan keselamatan aku x kira lah dalam perjalanan ke pe.. pergi dan balik... Thanks... nIlah misi penting aku..hihihi.. biaselah.. kalo duk kg, camne la nak beronline bagai.. bukan ade brodbangg pun... kalo brodbangg skalipun, line bukan cantik sangat okeyh....

Dalam pada itu, ade benda yang lebih penting.... tujuan sebenar aku balik... mang sebelum nih aku pening sangat.. duk pikir pasal cuti.. mula-mula aku sedih coz cuti aku x start pade esok hari.... 7hb jun 2011... cuti aku hanya bermulka hari khamis esok lusa t... tapi setelah discuss ngan staff tpat keje aku, then tukar situ sini akhirnya dapat gak aku pulang hari nih... kalo tak mang aku sedih n peluang aku tuk beti keje tinggi...hahah... gurau jer.... 

yang penting arini aku mau pulang.. coz 7hb sok ade kenduri arwah 40 hari untuk orang yang telah pergi meninggalkan aku dan keluarga aku...huhu...





sebab tuh aku seday kalo tak dapat balik.. penting kut... dan aku bersyukur sangat.. mang aku hargai la jasa org yang bagi pluang kat aku untuk balik dan sanggup tukar jadual keje ngan aku.. im really appreaciate it... thanks sesangat.... 

papepun arinih aku kena keje dulu.. syif pagi.. keje sampai kul dua.... ghase dah x sabo mau pulang ke kampung halaman... mau jumpe my beloved mom, adik-adik, abang-abang n kakak-kakak as well as sedara mara yang lain..... rindu sama mereka ma.... rindu sesangat...

ok sume.. jangan lupe doakan untuk aku n family aku erk... untuk korang jugak.. hup sume yang telah aku n family aku plan berjalan lancar.. maklumlah... manusia hanya mampu merancang, hanya Tuhan yang menentukan... yang penting, setiap ape yang kite nak wat tuh, kite kena doa yang baik-baik... dan dihindarkan segalamasalah.. ok korang... aku  mau kemas2 n siap nak g keje... Wassalam. :-)

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=