=menu spesel menarik kalbu=

Assalamualaikum.. slamat tghari korang. dah mam belum???.... pade yang blum mam g la mam... pade yang tgh keje ke pe, settle kan dulu okeyh... actually aku pun blum mam ag.... jap g baru nak mam kut..

arinih terpikir plak nak menu paling best dalam hidup aku.... mang teringin la... walaupun simple jer... aku sure sume bleh wat.... meh sini aku share ngan korang...


~amacam??? suke... mang sesuai sangat especially bagi korang yang betul2 lapo....hahaha~

sesuai untuk sume peringkat umur... kecuali baby n org tua yang x leh menelan n xde gigi la... kalo sape yang allergic atau tgh on diet, baik jauhkan.... hahah.. kalo dapat mang layan.... aku citer ni pun coz aku slalu layan makan camni... x kesah la simple ke pe... yang penting aku suke... sedap wokkk.... k la. mau choww dulu.... nak g mam jugak... tapi bukan nak mam ni la.... mam yang len.... okeyhh... salam...

Comments

[k]o{q}i[n] said…
boleh la...lauk ekspress...
Unknown said…
sangat menarik..hahaha..sedappp

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=