=kerana kata, ginilah padahnye=

Assalamualaikum, selamat sejahtera korang sume.. readers yg x henti2 support aku... nilah fest entry aku untuk bulan nih.. terok kan..huhu... tetibe time nih ghase nak update plak... hehe... 

skang nih kecoh an, mang kecoh tahap cipan.. especially dlm kalangan bloggers.. adelah sorg makhluk yg x sempurna ciptaan Tuhan nih... sape yg bace nih maybe tau la kan.. so aku tak yah la nak mention sape #retisss tuh... lantak pi dielah... die da prasan n bajet bagus kan... 

aku tau, aku sdiri pun mang sakit hati... walaupun aku tau aku bukan blogger yg hebat pun.. tapi dengan kata-kata yg dikeluarkan si #retisss yg macam  haram nih menyebabkan aku pun ghase sakit hati... mang sakit... 

saat nih pun aku tak tau bile la die akan sedor kan... mang ramai dah x puas hati ngan makhluk yg pasan begitu bagus nih... x sangka #retissss yang selama nih aku puja..chehhh, xde la puja sangat... kenal gitu-gitu jer...hahah... mempunyai identiti begini... bagi aku, setiap kata-kata tuh mencerminkan diri kita kan..

Aku pun xdelah sempurna pun.. dan bukan baik sangat.. dan aku ghase, aku x layak nak ckp pasal benda2 nih...  tapi bagi aku si #retisss tuh dah melampau sangat... dan sah mang die x leyh nak dengar pendapat org langsung.. ni ke sang #retisss yg patut dijadikan role model... muntah je aku kalo gitu...

hrmmm.. kerana kate, ginilah padahnye.. mang x sayang tangan betul kan... aku ghase nak kasi potong jer... sebab die gunekan tangan die tuk taip n post kat tenet kan...  tapi x tau la die cacat ke pe sebab aku pun x penah jumpe die pun... 

pade sume bloggers, rileks2... aku pun sakit ati...ingat la si #retisss.. Allah Maha Mengetahui.. kalo baik niat anda, maka baik la ape yg anda buat, kalo sebaliknye??? hrmmm anda jawab la sendiri coz aku tau, anda ghase ande bagus kan...  k chaloooo.... jgn masam2 yer.. keep smiling.... :-)



pewittt: kalo ade yg afundi kuar, si #retiss nih yg aku nk undi kuar dulu...

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=