=jemput datang!! jemput datang!!=

Assalamualaikum... selamat pagi...  hup sehat2 yer sume... thank sudi view blog aku... skang dah bermula ari baru n minggu baru.. hup hari yang mendatang akan mematangkan aku n korang2 dalam wat pe jer... InsyaAllah.. :)  

ermm... time2 camni pe yang korang wat?? try habak mai... actually aku keje syif malam nih... as usual la... tempat keje aku tak lekang dari dikunjungi orang... mesti ade jer.... tapi xla se"busy" sangat... boleylah aku update blog nih..hihihi... 


~peneman aku malam nih.... perut lapo dah diisi... pasnih boleh cont tugas ngan jayanyer~

untuk malam nih, banyak plak kes eksiden.. yang teruk, x bape nak teruk n x teruk langsung.. sume ade... yang seday, ramai plak muda2... patah situ patah sini.. luka situ luka sini...  adoiii... seday tul... xpela.. nak wat camne... yang penting, same2 beringat especially bile kat jalan raya kan.. bagi yang Islam, bace r doa nek kenderaan ker.. at least untuk melindungi kite an.. ingat tak doa tuh... kalo x ingt g tanya adik2 korang yg skolah tadika. sure depa tau.hihih.. tapi aku plik mane la diorg g time awal2 pagi gini... muda2 lak tuh (budak skolah)... kalo yg tua x kesah... ermmmm.. mak ayah diorg x kesah ke?? ke mang x amik kesah langsung.. hrmmm.. tak mo la bile benda dah nak jadi, baru nak nyesal an.. xde gune.. tul x??

k lah... nak masuk n cont keje balik.... sape nak datang tempat keje aku datang la... xde sape nak halang... tapi biarlah korang datang ngan sempurna okeyh.... fhm2 sdiri la yer... doakan kesejahteraan aku untuk melalui tugas malam aku... moga dipermudahkan sume benda... untuk korang yg tengah keje gak, keje leklok... k chalooo....



p/s: syif malam dua hari then holiday dua hari... beshhhh sibuk dari ke"busy"an emergency!!!


Comments

al_hakim said…
selamat bekerja..=)
Si GaJus!!! said…
al_hakim.. tengsss!!!

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=