Friday, May 20, 2011

=imej baru=

Assalamualaikum... selamat petang korang sume... hup korang sume sehat-sehat... ceria-ceria... n sejahtera-sejahtera deh.... namo seday-seday or marah-marah...hehehe... tetibe petang nih aku nak update entry plak.....

aku dah ade imej baru... berwajah baru..haha.. aku tak tau la pe korang cop aku bile aku berwajah camni... aku berkacamate...hahah.. 

~amacam, ensem tak.. mesti korang cair kan.. muko seyes tuh... lalalala....~

bile orang tengok kemunculan kawe camnih, macam2 org komen... ade yg ckp kawe nih encem, comel, budok baik..haha (pasan).. ade yg ckp kawe muko cam tuo.. gangster la.. adeh.... biaq pilah org nak ckp pe... yg penting nih imej baru kawe.. demo x yoh dengki...hahaha.

sebetulnye, aku sesaje jer gayekan spek tuh... bukan aku punyer pun..hahah.. pinjam jer.. konon2 nak brlagak macho la... tapi aku ghase mang macho an.. baik korang anggok seratus kali...hahahah

xpelah.. aku x kesah... xyah la spek2 tuh... Allah dah bagi aku sempurna dah.. boleh tengok ngan jelas... tanpa cacat cela.. Alhamdulillah.. so watpe nk berspek kan... biarlah... tapi kalo stakat nk bergaya, skali skale kire okey kan... bley an... xkire nk jugak..hehehe

~kalo imej aku ala-ala elikets camnih mesti korang pemsanggg kan...hahahah~


pewitt: yang penting bersyukur lah dengan imej korang... xkirelah korang ghase korang ensem ke, comey ke cute ke, uduh ke, x kesahlah.. ok chalooo...