=pompuan cantik selalu curang!!=

Assalamualaikum... selamat pagi sume... dapat gak aku update..
tengok tajuk entri pun cam best kan...kihkih.. ni khas untuk pompuan cantik jer okeyh!!!hehe..

lawak jer... haha... pagi ni nk share ape yg aku usha kat tenet... biase la tgh boring.... meh bace smpai abis....



baca petikan nih okey...


Hormon estradiol jadikan mereka sentiasa kurang puas hati dgn kekasih yg ada... Bagi mereka yg mempunyai banyak estradiol, satu bentuk estrogen, selalunya lebih menarik dari segi fizikal dan mudah memerangkap lelaki.

Mereka juga kurang berpuas hati dengan kekasih yg ada. Dengan itu wanita yg sedemikian sering berlaku curang, menurut hasil kaji selidik yg disiarkan dlm jurnal Royal Society.

Hormon steroid ovari itu juga dikaitkan dgn muka bersimetri, payudara besar dan nisbah ukuran pinggang ke paha yg rendah. Penyelidik juga mendapati bahawa wanita cantik berkemungkinan besar mengambil kesempatan terhadap keseksian mereka utk memerangkap lelaki terbaik.

Dr. Kristina Durante berkata: "Wanita yg secara fizikalnya cantik bukan setakat mempunyai banyak pilihan, malah juga standard tinggi yg sukar dipuaskan. Mereka juga mempunyai alasan yg sedikit utk komited kpd teman yg khusus jika ada lelaki berpotensi yg lebih berkualiti."

Dalam kajiannya, Kristina dari Universiti Texas, AS, mengukur paras estradiol di kalangan 52 pelajar wanita. Analisis yg dilakukan menunjukkan wanita paling cantik menikmati kepuasan paling kurang. Bagaimanapun mrk akan memilih utk menjalin hubungan jangka panjang drpd mengadakan hubungan singkat dgn beberapa lelaki

[petikan dari harian metro 15 jan 2009]

seksi yer........ auuuu!!!... ihsan dari cik google :p


hah.. camne... tak kesah la.. lawa ke, cantik ke.. hargai pe yang ade.... yang penting 'pandai buat, pandai tanggungg' .... chaloooo... :-)


p/s aku nih insan biasa x sempurna, banyak kekurangan but aku cuba perbaiki ape kekurangan aku...



Comments

mimimo said…
yee mari belajar science
GAPURA ILMU said…
emm ada jugak betulnya... nasib baik saya x cantik
kim heeruul said…
haha..
kajian nie ka As..
kalo kat malaysia sama x?

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=