=miss kamu so much=

Assalamualaikum.. slamat menempuh hari baru... hari ni da khamis okeyhhh... hup di hari baru nih korang sehat erk macam aku.. Alhamdulillah.. :-)

arinih tetiba dtg mud rjin.. nak kasi kmas la skit bilik nih... tetiba terjumpe satu gambo... lame kut aku usha... tetiba ghase sayu... sedih... dan hati aku mula berbisik.... "rindu giler plus plus same kamu"

dah lama tak jumpe kamu... kamu ape khabar?? sehat??? ape yang kamu wat skang nih??? hup kamu sentiase diberkati olehNya dan sentiasa sehat hendaknya.. aminnn..

seyesly, aku amat merindui kamu.... 


~my tiger~






eh bukan laaaa... ni hahhh

~ my beloved mek n ayah.. Miss n Luv u so much Puan Kamariah bt Stapha dan Encik Mat Nawi b Mohd Zain~


kalo boleh blik, waktu nih jugak aku nak blik kg... mau jumpe mek ngan ayah... hup umur aku masih panjang dan masih diberikan peluang untuk berjumpa kamu... InsyaAllah...









Comments

Jemari MonteL said…
:(
tetibe tingat kat parent walhal baru semlm kol kg..
Khairul Anam said…
moga diri jadi kebanggaan mereka
Si GaJus!!! said…
cik tyee montel :p~~ambo pun rindu weyh... x leh nk kato...
JeeAn said…
isk....buat la post lain....i mish my mummy n daddy tooooo <3
JeeAn said…
meee tooooo....misshh my mummy n daddy
Si GaJus!!! said…
dik non~ InsyaAllah...
Si GaJus!!! said…
JeeAn~post lain??.. nantila..

Popular posts from this blog

=aku seorang jururawat, aku bangga!!! - re-post=

=gara-gara dettol, aku jadi mangsa=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=