=masing-masing ade tanggungjawab, tak perlu kata ape-ape=

Assalamualaikum... camat teghahari tan sri/puan sri dato'/datin /tuan/puan /encik/cik yang saya hormati sekalian...

sebagai tanda hormat diri aku ke atas korang..hahah.. tetibe perasan.. adeke VVIP yang nak bace blog yang cam haram nih?? cer cite cer cite...

di masa yang amat singkat nih... terkeja-keja nak update entry ngan nk siap2 g keje... xpe alang-alang semangat da ade, so aku update jela...

arinih ari rabu... x tau la camne keadaan tmpat keje t... minta-minta sume terkawal... x mau seperti biase yang asyik busy jer... penat weyhhh!! ke sana ke mari, ke situ ke sini.. berhadapan ngan ragam-ragam lagi.. kekadang tuh nak rest pun x smpat... tapi xpe.. da menjadi tanggungjawab kan... so just niat kerana Allah wat ape yang patut..kan3...

masing-masing ade tanggungjawab masing-masing... so aku dengan tanggungjawab aku, aku wat la pe yang ptut... biase lah.. dah name pun keje kan.. cer gtau keje mana yg duduk jer tanpe wat pape??.. yang penting niat mesti ikhlas... xmo merungut-rungut okeyh... nanti cepat tua... hahah


tetibe melalut plak... ish2... sekian!!!!



Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=