Tuesday, April 5, 2011

=lampu yang cambest=

Assalamualaikum... selamat pagi....
hup korang sehat sentiase macam aku skang... Alhamdulillah....
so boleh r update blog nih....


arinih dah lime haribulan... smalam baru empat... ghase cepat jer mase berlalu....
pejam celik pejam celik... arinih 5 sok da 6 da... mase makin berjalan.. umo makin meningkat.... 
hrrmmmm... cet!! tetibe... sekadar mengingatkan... mane yg terlupe, kite kasi ingat kan....



wacth out!!!

actually, malam tadi aku punyer la bosan... so ghase nak wat suprise la kat seseorang kan... mule-mule nk g mkn... tup2 penuh... so aku ckp kat die, kite g jln dulu la... then br isi perut... aku tak gtau la kat die nak g mn... aku cakap ikut jela... coz aku pun da janji kan nak bawak die g tmpat nih... sbab die ckp cam best!!! x penah g kut walaupun ghase dekat jer ngan umah.... coz, aku pun bukan minat sangat sebenornyer... 
dekat pun xde la sangat ada la 20 minit...


so aku drive la kete.. lalu federal highway smpai tol batu tiga bayor singgit posen then trus ag.... then sampai la...



ni  hah...




i-city!!!!

~colourfulll~

~amik jela gambo giraffe tuh wat kenangan,,, katenyerr~

~hrmmmm~

~last!! secara x sengaja... ade gak pict camni... die cakap lawa la... especially yang ujung kaler merah tuh... sweet!! katenyer lagi~



hahhh... nih jer... malas share byk2...heheh... xde pe yg best pun... yeke?? 

dah penat pusing, perut pun da berkeroncong... penat da amik gambo, so aku ngan die beransur la... cari tmpat mkn yang best... nk kasi isi perot skit... 

so, kami pun melantak la char kuey tiaw + teh o ais.... mantop!!!





p/s aikkk!!!gmbo aku ngan die xde ke... adoiiii.... camne nih... hahah... xpela... x perlu kut!!! :-)


2 comments:

Axieda'great said...

isyaallah bakal sampai ke sana jugak

Si GaJus!!! said...

Axieda~pegi2... best la jugak... cuci mate...