=kesah gathering ALAMANDA... dalam malu dan teruja=

Assalamualaikum... slamat ptg okeyh... err.. aku baru jer balik dari alamanda..menghadiri gath yg pertama dlm idup aku as a blogger.. mula-mula agak teruja...  aku benar-benar semangat nak g... selagi ade mase.. kalo x bile lagi mahu knal-knal ngan blogger-blogger len...

tepat jam 9, aku pun gerak r dr stesen LRT universiti... pick up MAS AHMAD SAFWAN dulu then menuju ke alamanda.. aku x bape brani nk g sorg2 coz, x biase jln kat putrajaya tuh... slalu kalo g sane mesti sesat...heheh.. lagi satu sbab tak biase kan join gath... ambo malu weyh..heheh 

dah sampai tuh, kumpul kat depan pusat boling... bila jumpa kat sini.. seyesly, aku mang x biase... thats y aku x banyak ckp sgt.. x biase lagi bergaul-gaul ngan blogger kan... tuh yang malu giler... (aku nih pemalu tahap dewa okeyh)... excited jugak dpt jmpe blogger especially yg slame  nih mang aku nak jumpe... 

bile sume da ade, kitorg lepak r kat foodcourt.. knalkn diri masing-masing... syok r jugak dgr masing-masing kan... besides that kitorg discus r gak pasal blog... byk tips berguna aku dpt... and amat penting untuk aku as a blogger okeyh... maklumla aku kalo nak share ngan org x brape nak tau sgt kan... masih nak kena blaja byk ag...huhu..

lpas tuh, kitorang wat xtvt masing2... heheh.. xdela... kitorg tgk cerekarama..heheh..

 tup2 da nk kul 4... so masing2 ade hal la... trmasuklah aku... mau keje ma... hehe.. so sblm nk tggal tuh, brgmbar la puas2 okeyh..


~mamat blogger yg sempoi : mas, ujang, ben, aizudin, bro, p.wacana n along~


~mek-mek blogger~



~bergmbar ngan otai blogger BRO FRAMESTONE dan BEN ASHAARI, seyesly teruja~


~sian kat mamat nih... gara-gara aku ko sesat erk??? sori k.. mane la aku tau... aku pun ikut mn yg patut hehe~


part yg x best coz, x bleyh nk lepak lama-lama.. maklumla keje.. kalo ikut hati mls giler nk g keje kut... tp sbab fikir tanggungjawab kan.. nk tak nak kena blah la... br nk syok lepak... adehh...


nway, fest time join gath nih, banyak gak ilmu penting aku dpt dsmping dapat la kenal2 ngan blogger-blogger yg sumenye aku x penah jumpe... syok sgt dapat knal ngan korang sume okeyh... ni yg wat aku lagi smagt nk berblog.... 

pade blogger-blogger yg g td ben, ujang, bro, along, mas, p.wacana, iera, mas, lyla, bayu, yana n mai (hup x de yg tinggal) thanks sgt okeyh... sori r gang coz aku x byk mulut sgt td... maklumlah pemalu...heheh... papepun aku tetap enjoy dpt join korang... hah lagi satu lupe plak kat ko aizudin... sori jugak okeyh... 






p/s gath da abis.... nak siap-siap keje plak... adehhhh.. malass!!!!







Comments

mas saari said…
nice to meet u too!
lepas ni jgn malu2 lagi ok..hehehe
Cik Pulau said…
pheewiitt,..
ade ea tadi?? tak perasan..

mane nak perasannya cik pulau oii..
ko tu manusia yang datang lambat okey..
dushhh3!!! kat diri sendiri.. hahaha..^^,
Unknown said…
hey you!!!
keje baik2;P

nice to meet u!;)
Unknown said…
ye nice to meet you..ooh anda mmg pmalu hehe...smela kite
Si GaJus!!! said…
k.mas~hehe.. malu lg nih...
Si GaJus!!! said…
cik pulau~ phewitttt!!...hahah... tau xpe... sape suh dtg lmbat...kihkih

my~thanks... da blik pun... mlm nih lg 1 hari...adehhh

m.ran~heheh
Si GaJus!!! said…
akak~ sape suh akak x dtg...hehe
~iera kan~ said…
xsangka jumap male nurse
Si GaJus!!! said…
iera~heheh... gud luck okeyh... bangge nih...

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=