=JOM JOIN BLOGLIST PENULIS SENJA=



Assalamualaikum.. selamat pagi.. pepagi buta nih, aku amat bosan... sampai tak tahu nak wat pe... nape tak tdo?? adehhhh... kawe x ngantuk... tuh ya dopleh tdo...hahaha

hrmmm... arinih nk join la plak segmen dari abe penulis senja kito... hahah... actually, br je knal die nih, n baru jer tau pasal blog die... so, alang-alang da knal n tau pasal blog die, tak salah aku join kan...
papepun bagi aku blog die best la jugak... manyak kreatif wooo!!!  x banyak yang aku dapat godek lagi dari blog die, so aku x leh r nk komen lebay2.. kena kasi usha dulu kan... nway!! syabas wat okey... nati blajo kawe deh!!! hahah...



hrmmm kalo aku la, aku just nk blog simple n ringan jer... nak yg santai2...hahahah


nak kasi tag plak...heheh siap siaga lah korang erk!!!

kalo korang pun nak join, klik jelaaa sinun --->penulis senja

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=