=explore sampai sesat... adehhhh!!!=

aku dah mula jatuh cinta pada bukit nih... kate mamat nih... yo yo o jer... konon nak cover sebab dah sesat.. hahah... gara-gara begitu excited... adehhh!!! tulah.. lupe nak  bace doa kan.. papepun... mang adventure... sonok sangat.. pengalaman pertama sesat... pape pun best sangat.. at least dapat menikmati alam semula jadi yang amat cantik... hehe.. sesat???

AlKESAH BERMULA... SI GAJUS dan  MAMAT PRASAN HEBAT

~nilah tempat yg akan kami explore... tgk pade tmpat besar kut~

~masing2 punyer la excited.. smpai x igt dunia.. hahah...~


so aku n mamat ni pun mula lah ekpedisi hebat pada ari nih...

bile dah nak smpai tmpat yg nk di tuju tuh...
~adehhh... x leh guna r.... sikit kecewa la :(~

tapi xpe... atas cadangan mamat tuh yang agak bernas so, kami pun decide la...

~lalu ikut bwh jmbtn gantung nih...heheh.. "at least dpt pegang tali pun jadi la... bukan senang nak jumpe nih", kata mamat tuh... dlm hati aku, ayyooo jakun jugak blogger... :p


tetibe...

adehhh!! tak dapat nak cari jln kuar..... tak tau r nk wat camne... so, aku n mamat nih pun teruskanlah perjalanan tuh... mana tau kut2 jumpe jln kuar kan...

~bleyh plak si mamat tuh wat lawak, tnjuk kat cndawan yg lawa tuh ish2, so aku pun ape lagi.. marah r kat die... adeke patut.. wat lawak tak kenal tmpat...

~sebab kena marah kaw2 ngan aku, bleh plak die majuk, tak nak kawan ngan aku... siap nangis plak tuh kate aku jahat... ish3... pening pale... mn la aku tau ko bleh se tacing macam tuh... nmpak luar jer rock, tapi dalam hati ade taman upenyer... baru ku tahu... so aku pun mintak maap ngan die... xde niat pun nak marah kat ko mamat...

so kami pun teruskan perjalan ag... terus berjalan... dan terus tanpa henti....



kalo korang nak tau kami berjaya cari jln kuar ke tak, jangan segan silu klik --->SINI


Comments

Unknown said…
korg ni memacam la...cm best g camping kan
map bagai tapi sesat jugak
hahahahhaa
forever love said…
kenapa bercanggah cter nie.??? haha
Cik Pulau said…
hahhahaha.. lawak jer..
kesian sebab sesat.. tapi nak gelak gak...
hahahah..

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=