=BLOG NI AKU RASA PATUT POPULAR LAA=



Assalamualaikum.. selamat tengahari yob!!.. hup korang sehat macam aku...
join lagi segmen dari BRO BEN . sempena hujung minggu nih...hehe

wacth out!!!



5  blog yang aku rasa patut popular:
of coz le my blog... hrmm mang aim aku, kalo bleh biaq orang tau pasal blog aku.. maybe tak sehebat blog bro ben, tp at least, stiap ape yg aku coret oghang akan singgah n bace..

ni antara blog yg slalu aku view... hrmmm.. bagi aku best... 

ehemmm... kalo yg atas ade, tentu ade yg ni kan... :-)

blogger laki... name pun topan da.... 

blogger pompuan... hrmmm mang mcm puteri... aku pun suke sangat view blog nih... best woooo...



Pendapat aku untuk popularkan blog
hrmmm... wat entry yang menarik, blog yang sempoi n tak terlampau serius dan wat byk segmen mcm bro ben nih or contest yang cam best...  aku punyer ok ke?? hehe..


Pentingke populariti sesebuah blog???
bagi aku, yup, mang penting sangat.. kalo x penting, tentu org x tau pasal blog seseorg tuh kan... sebab popular la org akan sentiase view blog seseorang tuh.. tak gitu??



done!!! kalo demo-demo sume nak join KLIK sini okeyhh!!

Comments

AdyBudika said…
errr......terharu..jumpe kang aku belanje..22hb nie aku turun ppum lagi..jum jumpa
Si GaJus!!! said…
ady~ beyeh... t ko pm no fon kat fb erk.... tringin gak jmpe ko...hehe

fahmie~ thanks... biase jer... t sy singgah yer...
Prince said…
bukan seng nk wat blog jadi feymes kan...
bnyk kna berusaha...
pe2 hal..sy doakan kite sume jadi feymes...:)
muahahaha..
Lulu Caldina said…
Laa, blog awak apa kurangnya?? patut popular juga..ngee
Si GaJus!!! said…
amny~thanks...

pRiNce~ insyaallah...

Lulu caldina~ ye ker... hahah

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=