=appoinment dengan mamat blogger=

Arinih aku semangat skit... seawal jam 8 pagi aku dah bangun... ececehh.. awal ke?? kihkih... arinih ade plan penting ma... ade mamat blogger mau jumpa aku.. tak tahu la nape... caittt!!!... tapi sebelum tuh aku abiskan dulu masa aku kat klana jaya... bukan melepak ok.. tapi nak settlekan tugas yang patut... Lagipun arinih aku cuti.. so, time cuti nih aku gunakan sebaiknya untuk settle segala tugas yang tertunggak...

Bile complete jer.. trus r race moto kesayangan aku ke tempat yang dijanjikan untuk bertemu ngan mamat tuh.. actuallly da lame kut mau jumpe ngan mamat nih.. cume mase jer x bape nak mengizinkan.. al-maklumlah keje yang sentiase busy... haiiihhh...

bile dah sampai tuh... tengok die duk tunggu aku... hehehe.... mamat yang aku maksudkan ialah... pak mamat tukang kebun.. ehhh bukan la... nihahhh...


~guess who?? ape x knal?? ish truk r korang nih.. blogger pemes nih... camni pun x kenal ke?.. malu-malu plak mamat nih..~




hehehee




~hahhh!!! amacam.. hensem x mamat nih.. name die ADY BUDIKA.. hehee.. x kan la xknal kan.. tol tak... cik SUNAH SAKURA jangan marah erkk.. pinjam kejap...hehehe


bangga gak la dpt jumpe mamat nih... bagi aku die salah sorang blogger dikenali skrang nih... alang-alang dah jumpe so, mkn la skali.. sebab die dtg kat tmpat aku, so, aku blanje die r.. next time ADY BUDIKA, ko kena blnje aku plak...heheh...


kalo korang nak tau citer lanjut disebalik nape aku jumpe die arinih, jgn segan silu KLIK sini okeyh!!!






p/s: aku n ADY BUDIKA ade plan nak g bukit gasing.. sape mau join jom la... cik SUNAH SAKURA anda x mau ke?? hehehe














Comments

Unknown said…
hye!
nk jugak nasik ayam tuh!!!!!
UpProfits FX said…
Singgah sini..salam kenal..i follow..

Latest Entry : Jom download Toolbar UpProfits with Alexa Rank..
Si GaJus!!! said…
namesayemy:p~kalo u ade, konpom i blnjer...hehehe
Si GaJus!!! said…
fauzi~slm knal... thnx yooo..:-)
Sunah Sakura said…
ahahaha! si gajus! saya baru baca! ggrrr! gi bukit gasing ek esok? ehhh..pagi ni karang kan...jaga2 orang tu kang semput..ahaha~
Si GaJus!!! said…
cik sunah~ heheh.. InsyaAllah....

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=