=Akhirnya kepenatan aku terubat, thanks sang puteri=

Assalamualaikum.. selamat malam... arinih aku terlambat balik... maklumlah ade hal yang perlu disettlekan...huhu seperti biase la... bukak la lappy n online... tgk per yg best... bukan nyer pe.. nak kasi hilang rase penat skit...heheh

korang ingt tak, if korang ade tgk k.. aku ade join satu contest yang telah di buat oleh sorang sang puteri.. contest teka-teka tuh..  kalo nak tahu klik cni--> contest sang puteri kayangan

td g la godek kat blog sang puteri tuh... yela... aku nak la tau sape pemenangnyer... aku redha jela coz aku tau dah lewat sgt sebab menurut sang puteri tuh, pemenang akan di umum ptg td n kalo xde sape tuntut 3 jam lepas pemnang diumumkan maka, pemenang lain akan dipilih... aku pun x la harap sgt menang coz aku tau tekaan aku tak tepat.. men agak jer...heheh

tup-tup bila bukak je... Mula-mula agak terkejut... AKU MENANG WEYH!!!!! sangat suke... but dah lewat kut... spatutnye smpai pkul 7.45 jer bleh tuntut hadiah tuh... n akan cari pmnang len.. sedih jugak...




atas budi bicara sang puteri yang baik hati akhirnya dia merestui kemenangan aku.. sebab katenye xde sape lagi pmnang lain yg dpilih... cheehhh!!! lagi-lagi suke...  aku dapat 15 markah n nilah markah paling tinggi in total of 18..  thanks sgt2 PUTERI KATEK... at least kepenatan aku hilang jugak arinih... kalo korg nk tau lagi detail sal berita tergempar nih, KLIK sini okeyh... chaloooo!!! 


p/s nikmat sesuatu pekerjaan akan dirasai jika dengan niat yang ikhlas dan tanpa merungut...


Comments

Unknown said…
taHniaH Weyh.. =)
Si GaJus!!! said…
forever love~hehehe....
Si GaJus!!! said…
dik non~same2.. biase je..
Puteri Katek said…
waaaaa ada entry balas...mekasih2..n tahniah..huhuhu
Along Usop said…
wooaaaa.. tahniah la menang!.. =)

along nak join.. tapi kompiden melampau2 yang along akan kalah .. hahah.. =p
Si GaJus!!! said…
sang peteri~thanks byk2 kat u...hehe... t wat contest g tau erk..:p
Si GaJus!!! said…
along~thanx..hehee... slmat along xjoin...kihkih... :-)

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=