Tuesday, April 5, 2011

=111 aku punyer=

Assalamualaikum... selamat tengahari...
hup korang sehat yer as usual....

arinih aku bersiap2 dlm pkul spuluh stengah... mau pegi kelana jaya atas urusan yang agak penting jugak....


yela... dah lama tak menyinggah kut.. so arinih aku berazam nak g jugak... hehehe

so pegilah ke KOMPLEKS TABUNG HAJI kat kelana jaya tuh...

~ mahu wat pe yang patut... banyak plan untuk masa depan nih~



sampai jer trus tekan nak amik nombor... tup2 dapat no nih...
~wah... tuah kut... 111~

hrmmm mungkin no 1 tuh tuah untuk aku arinih..heheh.. pape jela... nombor je kut... yang penting stiap ape yang aku wat kenalah ngan niat yang ikhlas.. kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan....btol x??




p/s: arinih keje petang, kalo dapat total no patient 111 sure penat... x rehat le nampakyer... choiii!!!

2 comments:

Axieda'great said...

huhu
ade hikmah tu
kebetulan pun ye jugak

Si GaJus!!! said...

Axieda.. tuah tuh arinih... maybe.. :-)