=si kumbang bersama si bunga-bunga=

selama dua hari aku rase tenang skit... jauh dari kesibukan keje... Alhamdulillah selesai gak seminar untuk 2 hari... amat menarik n sangat best... pe yang lagi best bile  aku sorang jer "pompuan", yang len sume "laki"... wow... korang agak2 camne?? pada mulanya, bile tgk keadaan camnih, aku jadi x berapa nak enjoy sangat.. ye la... lenlah kalo aku same jantina ngan mereka kan... sure aku enjoy... 

actually, dari dulu lagi aku kena biasakan diri camtuh...  dari blaja lagi... betul!!!  nisbah laki ngan pompuan 10:190... aku lah salah sorang tuh... macam bunga dikelilingi kumbang plak... terbalikk!!! amik kau!! sape suh ko excited sangat nak jadi misi.. memang camnilah... but.... tu dulu okehhh!!! skang no hal... wa tak kesah... papepun wa tetap enjoy... maklumlah dah biase... wat pe nak dengar pe org kate kan.. yang penting jiwa n raga kena kasi ikhlas... penuh rase tanggunggjawab.. 

aku tetap bangga sebab muka aku nih asyik kena aim jer... yela aku jer spesis plik yg ade kat dewan tuh... sure la popular skit banding ngan org len... wah!!! popular lagi... aku tau memang aku dah popular sangat... dari dulu lagi... ececehhh... hah, xcaye? cube korang tengok.. aku nak kasi lihat... betul ke?

hah!! dah tengok? betulkan....hehehehe

~pemantapan ilmu selaras dengan kerjaya... papejelah!!!~

~mane si kumbang nih... adoiii~

~seyes tuh... testing gadjet... bukan tuk men2 erk~

~promote2~

~part paling best, sesi basuh kaki... ni salah satu benda yg aku blaja, nmpk simple tapi amat berguna especially bagi those yg mengidap kencing manis... superb la.. aikk, "kumbang2" jugak!!!~

~terlebih fhm dah~

~lagi dasat... ginilah gamaknyer kalo dah sorg2.. fhm pun sorg2 :p~


ish2... macam2.. mang tak bley blah... biase ler... mula2 excited duk dgr ceramah... bile dah lame2, terlebih fhm lah... mang x ptut... pasnih prepare ler siap2... kalo bleh bwk bantal skali... 

nway, dikesempatan ini, b4 aku nih lupe, arinih 23 mac.. result spm pun akan kuar kan.. so aku nak wish gudluck kat sume calon2 spm 2010.. especially my beloved sister EFARIZAN AKMA moga dapat result yang baik punyer... Insyaallah... aminnn...

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=