=penangan sambal belacan=

gendang gendut tali kecapi, kenyang perot suke hati... mang aku suke sangat arinih... my moody smlm tuh dah ilang... although agak kepenatan arinih... yang penting aku happy coz perot yg kosong sudah kembali berisi dgn pelbagai aneka juadah... 

blik jer keje dengan penat n laparnyer, 1 menda je main kat fikiran aku... mau makan!!! tapi katner??? aku mls nak g jauh sgt... so decide nak try tmpat yg aku x penah cuba tapi dkt ngan umah... kawan aku cakap ade satu kafe nih... not bad la katanya... KAFE FAMILI DR M3... location dekat tepi jln nk g sri manja kalo dari npe... try lah... ti korang akn tgk ade pict 3 org kmbar kat kafe nih... maybe sbab ni kut nama die M3... environment dlm kafe nih pn not bad...

aku pun pe ag order r....
 tadaaa...


~nescafe ais, nasi putih, kangkung goreng belacan, plain soup n my feveret smnjak 2 menjak nih ayam goreng kunyit n smbal belacan~  nasi goreng pataya n teh ais org len ok... n abaikn kotak yg berwarna ijau tuh...

mang not bad la... perghhhh!!! sedap.... dah r perot berkeroncong lapaq....feveret aku smbal blcan die mang sedap... 

dah abih mkn, tibai side order plak... nih betul2 mlntak nih...hahaha

~kopok gotel@ kopok lekor, cicah, sos cili n mayonis... mang mengancam ~

hrmmm... bile dah blik tringat kat smbal blcan die mang sedap... seyes!!!... susah gak nak cari smbal blcan yang sesedap ini... 

~ kalo bleh ratah smbal blcan nih, dh lame dah... x yah order len pun xpe, mesti teringat-ingat kat smbal blcan die... bleh kalah budu cap ketereh aku~

Comments

rosmina samin said…
salam kenal ;)
cerita pasal mknan awl2 pagi wat sy lpr pula muahahaha

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=