=nak update blog=

 pagi yang hening... sungguh hening dan sunyi... sume da tdo kecuali aku yang masih terkial-kial melayan fesbuk dan blog aku... mata aku tidak boleh dilelapkan gara-gara seharian aku habiskan masa dengan tido... wow!! gud job... seyesly... bangun tdo jap.. solat then lena blik... perkara yang paling truk bile terlelap tanpa off lappy n lampu dlm blik... truk tul punyer perangai.. camne nak support erth hour camni kalo dah pmbziran brlaku gtu jer.. sebut pasal earth hour, smlm aku kat tesco ampang.. accompany my sister sopin... punyerlah excited sopin smpai x hengat dunia.. tgk jam kul 9.45... lupe daa... earth hour... kat situ smlm mang trang benderang... maklumlah tmpat sopin barang rmah... kalo tak camne nk sopin ye tak... rugi la ghase... kan best kalo time tuh jln kat kl then tgk pmndgn kat kl time gelap gulita... wah... syokkk... bukan slalu... xpela.. next time... kalo umo aku masih panjang, tahun depan jumpe agi... set date... 26 mac, earth hour tau!!!

tuh alkisahnye...

smbung citer pagi nih punyer... xde pe yang aku nak kongsi sangat... just syarat untuk mengupdate blog aje... sian la kat blog aku nih kalo asyik sunyi sepi kan... sekali sekala kasi update la jugak...

ermmm... xsabo nak tunggu pagi nih..... aku nok g derak lagi.....

sebelum aku tinggalkan blog yang tak seberapa nih, khas tuk my sahabat-sahabat, kwn-kwn, saing-saing aku dan sape-sape jela yg kenal ngan aku... salah satu my faveret song wat mase skang nih...

SUNGAI LUI - AIZAT



Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya



Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya




Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya



Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya



Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini

Comments

Anonymous said…
http://teatri.bg/data/nexium.html
nexium lichen planus

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=