Saturday, March 5, 2011

=bile lelaki membebel, suke x?=

sabar tuh sebahagian daripada iman.. aku tau... sori r... aku memang terlampau emo arinih... aku nih manusia biase jer... xde kuat mana pun.. sama mcm korang jugak... bila pikir per yg jd tadi x tau r nak cakap pe... agak kurang hajar ke aku nih... 

pe yang aku wat sume tak betul.. buat tuh duk komplen, wat nih x betul.. nak makan? aku dh kasi.. tapi ko plak yang vege... ubat?? aku follow instruction weyh... bukan men suke suki aku ikut pale otak... aku pun tau... 
tolong r bukan ade ko sorang... orang len pun lagi teruk dari ko... sori r aku terpakse kuang hajar ngan ko... aku tau ko tue dari aku... mulut x beghenti dengan ketidakpuasan hati.. kesian ngan org sebelah menyebelah ngan ko.. thats y aku terpaksa jadi kuang haja... aku try tuk explain leklok.. tapi ko? trime ke... nak sangat kan tengok muke sposen aku... nah amik!!!!

amacam!! best dpat sound stepek ngan aku?? nak lagi? nak??... 

tetibe aku ghase bersalah weyh... teruk sangat ke aku nih... xprofesional ke? adoi.... 

tapi tuh la hakikatnye... niat aku ikhlas mahu menolong.. tapi bila ni yang jadi, nilah jadinyer...
kesabaran stiap manusia tuh ada batasnya... 
hrmmm... sori untuk sesape yang kena dengan bebelan aku tadi... sori sesangat... kesabaran aku tak dapat di kawal...

hrrmmm... blik pade topik, camne erk kalo laki tuh membebel?? plik ke?? ramai yang kate, kalo laki mmbebel cam pompuan coz pmpuan mang suke mmbebel.. btul ke??

papepn, biarlah mmbebel tuh benda yang baik2.. tuk kebaikan.. bukan sesaje... kang srbut kpala otak sape yang dengar tuh!!!

No comments: