Thursday, March 31, 2011

=april fool, perlu ke??=

assalamualaikum... selamat malam... 

malam jumaat, malam penuh berkat... beberapa minit lagi, bulan mac akan melabuhkan tirai.. dan bermulalah bulan baru.. 1 hb april 2011.. bile sebut jer tarikh nih, sume tau kan.. 

APRIL FOOLL!!!!

mesti ade duk plan kan, ape nak wat.. nak kenakan sape la esok nih.. member skolah, rakan sekerja even antara family tuh sendiri... hrrmm.. perlu ker, nk ber april fool erk?? perlu ker nak mengenakan orang.. kalo untuk suke2 maybe bleyh la.. tapi kalo dah melampaui batas may be x perlu kut...

tapi sejak bile muncul april fool nih?? asal negara mane pun aku tak tau..  tuh yang kekadang sesetengah org takut, yela kut2 la bile tibe kat tmpat keje or g mane2 jer tkut ade oghang kenakan die kan.. ermmm 

tetibe hati aku sayu teringat kat fmily... waaa... rindu sangat la... macam mane la ngan ayah, mek n adik2 aku kat kg tuh... sehat ke mereka... Ya Allah, lindungilah mereka.... 


~my beloved youngest brother... ALIF ASHRAH skang darjah satu... chomeelll macam abg die.... rindu r kat die :-(~

No comments: