=antara KHURAFAT, HAQ n HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA=

watch out!!!

kali nih aku nak kongsi sikit la... x banyak pun... ni antara crite crite yang aku smpat tengok kat wayang stakat nih... all from malaysia tau... yang hollywood usah citer la erk... azam aku taun nih nak sokong crite melayu nih... :P.. 





antara crite seram terBest yang penah aku tengok.. sangat2 best.. dengan kreativi n penuh suspen mang layak cite nih antara box office kat malaysia nih.. jln crite yang not bad jugak.. banyak pengajaran yang kadang kala kite tak tahu sebenarnya terjadi dalam kehidupan kita.. memang seram giler r.. puas hati.. mang betul lah kan... cinta tuh buta.. kerana cinta n suke kan seseorang tuh, ade yang sanggup wat pe saje kan... biarpun melanggar hukum hakam... 9 bintang from ten... tahniah!!





crite ala2 superhero... bile dengar jer cite nih nak kuar tetibe aku jadi semangat nak tengok... ghase "macam" best jer... maklumlah kat malaysia nih, jarang diketengahkan cite pasal superhero... manusia yang ade kuasa or kelebihan... kisah persaudaraan... bagi aku, cite nih, tak la menusuk sanubari aku sangat... maybe ia trlmpau "lurus" kut... sape yang dah tengok cite nih pun maybe sependapat ngan aku kan... malas la nak komen lebay2.. bape bintang erk nak kasi??





nilah crite the latest yang aku tengok... superbbb!!!! 9.5 bintang dr 10 aku kasi untuk cite nih... bagi korang yang tak tengok cite nih, g lah tengok... aku sure korang x kn rugi... memang best sesangat... dari sume segi... especially, bagi korang yang tak berapa tau sangat sal sejarah, bek n musti kena tengok.. at least dpt la input skit..  bukan tuh jer, pasal cinte, kasih sayang, persahabatan, kerjasama, sume ade.. yang penting mang penuh ngan action!!! sure takkan bosan punyer... but, bile dah abih crite nih ghase seday skit.. hero die mati... waaaa... x suke btul kan bile tgk cite, hero tuh mati... tuh la aku bagi 9.5.. papepun crite nih mang terlampau best!!!! congrat!!!



p/s: tak sabo nak tggu crite kongsi n nur kasih the movie..

Comments

Unknown said…
hu2~
haq jer x dpt tgk lg..=(
F_H said…
OH.. semua ak lum tgk..
xde wayang kay sini..
gile sedih..
Hanim Mahali said…
dah tengok yang ke tiga tu je... sebab memang menarik dan da bomb la... tapi bebudak tak sesuai nengok... hehehe
Si GaJus!!! said…
NURUL~ nak tgk ke?
FH~ x dapek den nk nolong!!
HM~ best!! kan?

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=