SSS - Jom bikin konsert oleh BEN ASHAARI


Nak gak sahut cabaran Ben Ashaari... Ak try untuk berimiginasi seadanya...hahahaha...


1. Tempat persembahan konsert :
      - Arena All Stars Genting Highland... best nyer, leh enjoy men outdoor or indoor sambil wat konsert


2. Harga tiket :
      - 350 (dewasa) , 200 (kanak-kanak), diskaun 50% tuk peminat-peminat..hahaha


3. Kata aluan :
      - apa khabar semua.. salam sayang, salam 1 malaysia buat anda.. harap anda akan terhibur... letsss enjoy!!!!


4. Sasaran kehadiran:
     - more than 10000 penonton... hopefully =)


5. My pict :p






6. Lagu-lagu
          1. Terima kasih ( awie) - ni lagu pembukaan, tanda thanks tuk peminat...
          2. Tolong ingatkan aku (ana raffali) - versi aku ok.. salah satu lagu faveret aku..
          3. Better man (robbie williams) - khas tuk peminat lelaki..
          4. Kotak hati (hujan) - sempoi...
          5. Teman sejati (brothers) - best, kenangan kat kawan-kawan....
          6. Akulah kekasihmu (Axls) - ghase nak nyanyi sangat lagu nih...
          7. Lagu kita (aizat) - khas tuk yang tersayang... =)
          8. Sofea Jean (black) - best-best sangat....
          9. Pelita ( A.P.I) - nak invite sume penyanyi indie , nyanyi sama-sama...
          10 . Gemuruh (search ft wings) - best jugak...


7. Penyanyi jemputan
      - artis indie especially hujan dan black
      - Maher Zain


8. Lagu penutup
      - Lagu Maher Zain.. pape je la sebab aku nak duet ngan Maher Zain n nak wat kejutan tuk sume before konsert tamat..


9. Kata Penutup
     - sejuta terima kasih tuk anda yang sentiasa menyokong saya dalam industri ni.. tak lupa buat penaja yang sama-sama bertungkus lumus.. terima kasih! terima kasih! terima kasih!


10. Duit kutipan konsert
     - of coz aku nak kawen terus!!!!  8)



Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=