BEN ASHAARI TANYA .. 1 TUBE.MY


arini aku nak join lagi segment bro ben ashaari nih... maklumla cuti... xde wat pape... :-) so arini gajus kerahkan pendapat aku tuk segmen nih... klik jer!!

hrmmm bile aku tgk vlog bro ben ni  VLOG Ben Ashaari aku ghase amat kagum... fest time kut dari blogger nih.. sangat cun... dan tindakan yang amat berani dari bro ben nih.... at least dapat mempromosikan lagi dunia blog nih.. vlog yang amat menarik, dan turut menarik minat aku tuk buat sepertimana yang telah dilakukan oleh bro ben... (bleyh ke???) Insyaallah... 

selain tuh mang spotan.. 20 minit yg amat bermakna.... walaupun agak lame jugak vlog tuh, at least banyak input menarik cuba di sampaikan.. tabik la... pasni aku pn nk g gym jugak... nk build body aku yg mang da kurus nih..hahahahah....

pasal www.1tube.my plak, secara jujurnya lepas bro ben tunjukkan bakat die dalam penghasilan vlog nih, baru aku tau pasal 1tube nih... kalo x hampeh.. sure aku x tau... agak best jugak la... 1 tube nih mampu dijadikan  satu web untuk pencari video dan jugak untuk mereka yg suka berkongsi or share something dlm bentuk video mcm bro ben nih.... ia seakan youtube jugak tapi yang bestnye keluaran dan hak milik malaysia... nama pun 1 malaysia... bangga betulll..

kalau aku nih diberi peluang??... hrmm wat mase nih kalo nak buat sendiri tuh agak susah jugak... kalau aku diberi peluang untuk terlibat dalam penghasilan vlog nih best jugak... at least aku dpt gak share n dpt mempromosikan lagi blog aku nih kan....

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=