=aku tau aku ni "tough" sangat=

2 hari lepas aku telah singgah kat fitness first... singgah sesaje jer.. staff diorg call aku.. katenyer ade promotion utk sape2 yg nk join fitness first... untuk sihat, kurangkan stress, tambah berat dan yang paling penting untuk jadi fit or tough!!! wahh.. hebat... 

dalam sesaje singgah tuh, panjang lebar jugak ler explaination diorg bagi kat aku... aku tau la aku nih kurus kering... macam tau-tau jer aku tengah mencari2... :p... siap pusing-pusing satu bangunan ag... agak best jugak!!!.. 

tapi bile fikir balik... tang monthly fee yang buat aku mls tuh... sbb aku nih gov servant dapt r less.. tu pun 150 monthly... utk registration kena bayar 127... pjg gak r aku fikir.. nak ke tak?? hrmmm... result nyer senang jer.. aku cakap "let me think fest.. ok?"

sampai bile la nk fikir tuh??? kalu nk join how about da car, motor, fmily, myself n my saving?? hayyyaaaa.... xpela... xde rezeki nk jadi tough agi...hahaha...

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=