Sunday, February 6, 2011

=anak BAPAK=

aku telah diulit lena yang panjang.. tersedar tetiba time tgh sunyi sepi.. aku kena bangun awal arinih coz dah janji ngan ahmad furqan tuk jaga anak die... so bermula lah idup aku sebagai seorang bapa.. chehhhhh Si GaJus!!! dah mula perasan.... x pe la at least pengalaman tuh... belajar dari awal...


muka comell baru bangun...



 agak susah jugak le nk jaga mior ahmad darwisy nih.. ish!! dah la x bleyh duduk... nk suh aku dokong dier jer... tuh yg letak depan laptop trus suke... advance btul....







lagi satu,susu dalam botol susu..eh2... btul ke? 




 tringat plak cammane la time Si GaJus!!!... mesti camni jugak kan.....hahaha

last2... gembira btul la die bile BAPAKnyer darwisy dtg nak amik die.. aku plak yang ghase seday sebab time tuk jadi "bapak" sudah tamat... hahahaha


 dapat la UPAH nasi lemak... hasil pemberian bapak darwisy tuh...hehehe... bgus jugak... dah la perot lapa giler nih.... heheh


*moral of the wa punyer story
bukan senang nak jaga anak although sorang... ingt le blik cam mn la mak bapak kite jaga kite dulu... nih baru srg.. kejap plak tuh... so hargai jasa mak/ummi/mama/mami n ayah/abah/papa/bapak/abi or sesape saje yg menjaga, mendidik anda dulu.... 


tetibe plak TERview blog bro ady... best nye la... tp nk wat cam ne.. keje arinih..... mud mls mule menyelubungi aku untuk tidak pegi keje..hahahah... biase la... mud ahad... sape le yg rajin nk g keje....

No comments: