=aku tak ingat, Tolong Ingatkan AKU=

Anugerah juara lagu sudah pun berakhir.. Juara pun da tau.... Milik Ana Raffali... Tolong Ingatkan Aku.. best dowh... 35000 ringgit malaysia die sapu bersih coz die penyanyi, penulis lirik dan komposer lagu.. wa tabik r sama lu ana raffali... lu memang superb... tp biase jer ngan performance die... sempoi jer... although tengok kat youtube jer... maklumla time mlm 9 hb tuh wa kena keje.... seday pun ade x dpt tgk live.... Ni khas tuk korang



Sebelum ni pun aku mang suke giler dengar lagu die... mang best... lirik pn sempoi.... NI hah lirik die... 


Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Tolong ingatkan aku
Kisah kita

Ni Plak keputusan penuh juara lagu ari tuh... 


Ke 2 = Black ft MUH (Drama King )--- wa minat jugak ni..
Ke 3 = Hafiz ( Noktah Cinta)
Best Perfomance = Faizal Tahir (Hanyut)
Vocal = Hafiz (Noktah Cinta)

Adat bertanding, ade menang ade kalah... yg menang best la... yg kalah tuh jgn duk seday plak... n yg duk arap lagu-lagu len menang jgn ler duk macam muko yer.. biase la.. aku pn sikit kucewa... tp no halll la da adat... sume kputusan kat juri weyh... 

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=