=Malam JumaaT=

Malam jumaat nih, best gak duk layan maher zain nih....  tenang jer ghase jiwa.... Syukur sangat-sangat kerana aku masih lagi dipanjangkan usia dan sihat tubuh badan.... mampu bergelak ketawa.. mampu tuk wat pe je... kekadang sampai tak ingat dunia.. tuh lah lumrah manusia...



Malam-malam nih banyak menda duk main dalam fikiran aku... pasal diri die, pasal family, pasal kawan-kawan dan yang penting pasal hala tuju hidup aku.... masa depan aku... kekadang tuh pening kepala la jugak duk pikir benda2 nih sume.... ye r... sume penting tuk aku.... 
Kekadang tuh jugak duk pikir alangkah best dapat jadi burung.... bebas jer nk g mn2... x yah nk pikir pape...


tp tuh lah... sampai bile-bile pun aku tak kan jadi burung... dah name pun manusia...hahah... papepn aku tetap bersyukur ngan ape yang aku ade skrang nih... Cume aku mengharap aku akan jadi lebih baik... InsyaAllah... 
Selagi ade family, die dan kawan-kawan yang terus support aku, aku akan terus kehadapan..hahah... 

best plak kalo dapat jadi baby or budak kecik kan... x yah duk pikir pape.. nk pape org kasi... nk tuh nk ni... makan pakai tdo mandi sume org uruskan.... hahahah.... betul-betul-betul...

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=