Friday, January 28, 2011

=Ramlee Awang Murshid, my collection=

Dah jadi hobi aku tu simpan koleksi-koleksi ni.... especially hasil karya Ramlee Awang Murshid.. mang aku minat gila r ngan novel-novel die.... x penah miss satu pun... mesti aku beli n akan baca... sejak time skolah ag... sanggup tuh simpan duit.... semata-mata nak dpt novel-novel die tuh... rata-rata novel die memang berunsur thriller... tu yg wat aku minat tuk bace tuh.. kalo stakat cintan cintun, sori beb wa xdak layan... konpem x smpai separuh muka surat, wa da lelap....hahahah




nilah antara novel favorite aku karya RAM nih..... bagi aku mang best...


yang TOp saNgat!!!




YanG TerBaik GilEr!!!



yAng pEnUh DraMa!!
tapi skang nih bila time keje, macam da xde masa nk wat sume tuh... blik keje penat, bile time cuti plak g jalan sometime aku tdo jer... mklumla penat keje sape r yg tau... sempat beli jer.... nk baca hrmmm... x smpat kut.. tggu r mase sesuai aku nk abiskan bacaan koleksi RAM aku nih... 

Aku da pun beli satu lagi karya terbaru RAM nih.. Nmpak pun cam best gak..


bile duk tengok koleksi novel-novel die nih kekadang aku berangan nk jadi penulis novel gak... hahahah.. berangan ntah pape.... =)

2 comments:

suhaiyl said...

ak da baca rayyan fantasi...kurang mantop..

SHaMRiZa =) said...

yeke.. aku x smpt bc ag r....