=Dari Biru ke Hijau with smile=

Teringat plak time dulu bila berbaju biru... macam-macam benda especially bile time ngan kawan-kawan.. best giler... banyak memori indah la... tp yang phit pn ade... x kn nk ingat yg pahit kan....

time blaja tuh macam-macam tempuh... especially bile time exam.... mak ai.. dah la last2 minit br bukak buku... mulalah gabra x abes...hahahha

nk tegur pn x bley da... muka sume takut.... ntah pape soklan nk masuk pn x tau.... tp wa steady jer.... hahahah.. walaupun takut tahap cipan gak r.... papepn support from member tuh pnting.. n yg penting gak dr mak abah n tutor2... Alhamdulillah... sume da lepas.. time practical pn same.... kdg2 tension mang ad... practical tu pn da mcm keje da... ish2... byk menda nk kena ingt.. yg tu la... yg ni la... ish2...




tp skunk nih... bile da tkar baju ijau(da keje beb)... mcm2 benda la yg happen... adoiyaiii.... igt sonok bile da keje.. rupe-rupenye... lg tension... almaklumla.. face ngan many thing yg ak expect and ad gak yg aku x expect.... biasela ngan situasi and keadaan nyer ngan tmpat keje aku... ari2 kdg2 pnat... syum pun ntah.. tp wat bodo jer da keje....

walau tension cam mane pn aku wat bodo jer... ye r... nk keje bukan kejap... lame... kdg2 tuh ari-ari asyik kena maki jer.... sabo je r... papepn... ak tetap enjoy ngan keje aku si baju ijau ni.... bangga ngan ijau yang aku ade skrang.... peace...

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=