=Awal Pagi Punyer Cerita=

 Di suatu pagi yang hening, lebih kurang pkul 0245 balik dari IOI Mall, member aku tertinggal kunci bilik skali ngan kunci rumah, ade kat awek die... Nak jadikan cerita, aku pun bagi r kunci aku kat die tuk masuk ghumah sebab aku plak nk g anta si die ni blik ghumah die... Ye r teman si die blik... x kan r aku nk suh si die blik sorg2 dh time mcm tuh....

Blik jer anta die, aku pun masuk r umah... time tuh pintu x kunci... So, aku masuk je r tanpa ketuk pintu... aku tgk member aku nih sdg sibuk berhempas pulas nk buka pintu bilik... Last2 kunci umah aku yg jadi mangse... smpai patah ha... hahahah.... sisa kunci yg patah tuh pulak melekat kat tombol pintu tuh... Adoiyaiii... nasib punya badan... maka usaha tuk mengeluarkan sisa kunci yang patah tuh pun dijalankan...

Sampai patah kunci umah aku ni hahh...

Beberapa minit lepas tuh....... x berjaya gak... last2 nak try serve tenet.. mana r tau ade cara how to solve our problem ni... nak kuarkan blik sisa kunci yg ttinggal kat dlm tuh (ade ker) ....  aku pun berusahalah amik laptop aku kat bilik then, bawak kuar... Nak letak kat ats krusi kat ruang tamu nih... Mula-mula tuh aku angkat r krusi tuh... x pasan plak la ade handset member aku tuh... bila time aku angkat krusi tuh...Pangggg!!!!  jatuh la plak handset member tuh... adoiyaiii... aku igt da pecah da... sbab bunyi kuat sangat... maklumla kesan hentakan kat lantai mozek yang kuat tuh... Aku pun on hadset tuh... Selamat la xde pape... 

Serve kat tenet nih... sambil2 tuh duk fb skali.

  Si member ni plak dah putus asa... Aku pun da malas then kami decide tuk brusaha sok jela... mklumla da pagi.. kang bising org mrh plak... x pasal2 kena sound... kang susah... T nk kena wat knci baru.... alamat beli tombol baru jugak r bilik die gamak nyer.... Peacee....

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=