=kisah panggung wayang=

Assalamualaikum.. salam sejahtera....

Petang semalam, selepas menghantar seseorang ke tempat kerja (beliau kerja syif malam)  beliau ada mengajak aku untuk menonton wayang pagi ini...  Katanya kalau boleh waktu yang paling awal dan cerita yang best.. Aku hanya ok kan aje... tandanya aku setuju.... Esok beliau dengan aku bekerja syif malam sebab itu pilih waktu paling awal...

Tibanya hari ini, tepat jam 10 pagi, aku menuju ke panggung wayang yang dituju.... Ingat nak book... tapi tak boleh sebab dah penuh booking (internet booking).... Sampai sahaja di panggung wayang, kami gembira skit sebab orang pun tak penuh...Alhamdulillah.. masih awal lagi.. lagipun hari bekerja...

Di kaunter, kami serentak menyebut cerita yang ingin kami tonton.. Alhamdulillah dapat sit yang cantik jugak... tak depan sangat.... so dapatla enjoy cerita tersebut....

Cerita dah bermula... kami layan sampai habis sambil ditemani air coke berserta popcorn yang dibeli

Tup tup... dah abis.... baru part 1.... so ada sambungan tapi tak tahu bila akan keluar... cerita yang best tapi bagi aku x sebest sgt.. kadang-kadang ngantuk time tgh layan tapi aku tak tido.. so kira ok la....



itu jer perjalanan sebuah cerita di panggung wayang.... Aku cuma just nak bagi tahu aku dah tengok cerita twilight terbaru..hahahaha... sebab sebelum ni aku tak penah tengok pun mana-mana cerita twilight... (anda sila percaya!!!!)... sebab tu la nak kasi tahu kat anda...hihihihihi...


*jangan tanya aku siapa "beliau"... 

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=