=SEPAH dah menang, gud luck untuk die=

Assalamualaikum.. slamat malam... selamat pagi... thanks readers... hup sehat2 blake la ye...

sume dah maklom... sume dah kecoh.. sepah dah menang pun maharajaya lawak... tahniah wat sepah... actually aku tak dapat tengok pun... maklumla.. bukan takat xde astro warna, ngan astro die pun xde kat mah aku nih.... bialah.. lantakla... not the issue pun... (amik ati jer).. xpe,t bile2 kalo ade rezki boleh r aku tgk...kan2... musti byk sumber kan...hihihi..

aku bukannya kedekut xnak amik astro, tapi pikir balik ghase cam membazir jer... kalo amik astro pastu bleyh kira ngan jari bape kali tengok tv, x ke membazir namanya.... btul tak... lagipun slalu jer busy ngan keje.. kadang2 blik keje bukan bukak tv sangat pn.. balik terus tdo.. certain2 time jer especially time cuti... tu pun bukan slalu ade kat umah.. asyik merayap jer...hahah

okeyh.. lupakan pasal astro.. kesempatan nih aku just nak wish gudluck kat ADIK aku yang baru jer mendaftar masuk kat UPNM pagi tadi (24/6/2011)... program asasi pengurusan n strategi pertahanan... moga ko suksess dalam study ko yer... blajar rerajin... blaja sungguh2.. wat yg terbaik... InsyaAllah aku doakan ko berjaya yer dik..



p/s: tetiba teringin nak tengok IMAM MUDA... ghase cam best jer... dah 2 musim, dua2 x tengok... sape yg boleh kasi update pasal imam muda erk??? :-)









Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=