=semakan keputusan permohonan ke IPTA lepasan SPM sesi 2011/2012=

Assalamualaikum.. slamat petang... pe kabo korang... hup sehat n hepi-hepi okeyh.... ALhamdulillah selesai jugak solat jumaat arinih... dengar jugak khutbah tadi... best jugak topik die... pasal Islam... citer pasal zaman Rasulullah saw... (nk gtau aku tak tdo yer :p)

~sblm solat jumaat, smbil jln kaki, aku snap r dulu pict.. heheh~

ok.. solat dah lepas.. nk citer benda len plak...

hurmmm.. arinih bebudak lepasan spm sume sebok duk ngadap komputer or lappy masing-masing kan.. x kire r kat umah or cc or mn2 jer... masing-masing nk check dpt ke x twrn upu kan... ak pun nk la jugak check kan... so pe lagi aku on la lappy n search kat tenet n terjah >>>> SINI

bukak2 jer, die suh isi no mykad... so aku isi la... ikut je arahan yg die bagi.... bile da ikut, aku klik... nervous nih!!! nih la result die... jang jang jang!!!
_
_
_
_
_

Alhamdulillah... akhirnya dapat gak... Syukur sesangat... boleh la ak continue study ak...eh2... lupe lak... bukan aku la... aku check untuk adik kesayangan aku... pasan muda la plak.. padahal spm da lame brlalu dlm idup aku.. tapi xde la lame sgt..heheh... tahniah untuk my beloved sister... blaja leklok okeyh!!!

okeyh.. pade yg berjaya tuh tahniah la erk... ni baru permulaan untuk penentu mase depan... belajar rajin2... pade yg tak berjaya, jgn sedih2 n jgn putus ase... berdoa banyak banyak.. peluang masih terbuka lagi okeyh...  kalo anda tak bejaya dlm bidang akademik x semestinya anda x berjaya dalam hidup kan... mungkin Allah nk bagi peluang yg lain tuk anda... yg penting jgn give up... okeyhhh!!!



Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=