=Segmen Kayif : Terima Kasih=



Assalamualaikum... seperti yg dijanjikan dalam post kat SB pagi tadi.. sebelum aku g solat jumaat...   sape2 yg tau la..hihi.. aku akan join segmen nih.. 
hurm.. okeyh aku akan mulakan.... malas nak celoteh panjang.. kan bosan plak korang bace kan... kan2... sebenarnya ramai lagi blogger yg aku tak kenal n tak jumpe pun...huhu... 

ucapan berbanyak time kasih aku nk tujukan kat encik ADY
blogger nih lah yg bagi inspirasi kat aku untuk berblog dulu... ia berpunca dari salah satu entry dari blog die.... aku ghase kalo aku tak kenal die, maybe xde la blog aku yg korang bace skang ni kan....
kedua, kawan bek aku balada sepi n tinta hati... banyak jugak benda aku blaja dari korang berdua... thanks tau... korang wat aku lagi semangat nk berblog okeyh...

tak lupe gak aku rakam kan ucapan tima kasih aku, of coz la kat 
mamat blogger nih sebab wat segmen nih...  okeyhh...

selain dari tuh wat korang-korang yg sedang bace  blog aku gak... thanks sesangat... luv korang so much okeyh!!!  teruskan support aku erk... t kalo jumpe, aku banje korang aiskrem yer!!!!


okey... kalo korang nk join segmen ni gak, TERJAH ajer... TERIMA KASIH...

Comments

Unknown said…
semoga bro terus menerus menaip tanpa jemu menerbitkan karya tatapan untuk renungan bersama.. =)
[k]o{q}i[n] said…
like like like...
AdyBudika said…
lambat baca..thanks ..ko memang nice..thanks

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=