=gathering and reunion=

Assalamualaikum.. slamat ptg korang sume... slamat bace erk!!!

seperti yg korang tau sabtu yg terdekat nih gt; 14 hb mei 2011, Sahabat blogger akan menganjurkan gath besar-besaran... kalo x silap akan wat dkat aswara, kuala lumpur... dengar cam best jer kan...

tapi, dukacita dimaklumkan aku tak dapat menghadirkan diri aku ke gath tuh... korang santai cukup2 la erk... aku ade hal penting yg aku nk wat... penting sangat2... settle hal kat kg... maybe xde rezeki aku nk jumpe n berkenalan ngan otai-otai n blogger2 len... sori r pade yg ajak aku... siap ade call aku lagi... aku mintak maap banyak2 beb.. x leh nk join ko... hal yg x boleh di elakkan...huhu..

papepun, sape yg pergi tuh hup korang enjoy yer... aku mang nk sgt kenal2  ngan korang... walaupun kekadang, sape yg fest time jumpe aku kate aku sombong, pendiam, pemalu la... mang aku akui... tulah aku bagi korang yg fest time kenal ngan aku... seyesly...

okeyh.. ari jumaat arituh, secara x sengaja gak dah berlaku gath kecik2 (bagi aku la).. thanks kat korang sume iaitu 
dia nibudak nimamat niyang ni, dan insan ni serta dua org gadis tuh...heheh...
best dpt kenal ngan korang... korang mang sempoi... aku tau aku hanya mampu tahan gelak je.. sebab tuh jer aku mampu...hahaha.... saba jela.... mang enjoy la... walaupun x biase lagi ngan korang kan... pasni, InsyaAllah... sangat best... x dpat tag name betul coz aku nk kasi gempak...hahah.... next time jumpa ag... 

ni plak citer pasal smlm... aku ade reunion plak smlm stelah bertahun-tahun x jumpe member skolah... aku ghase dah 7/8 taun kut (since 2003), lebih kurang tuh la... ghase sonok sgt.... ramai gak aku x hengat pe namedie... especially yg pompuan... ingt plan smlm nk men futsal... tapi coz aku lmbat... maklumla keje.. abih jer keje direct aku g sane... mkn2... bersuka ria...hehe.. penat mang penat.. tp janji dpt jumpe member2 lame... bile lagi kan.. pasni x tau agi.. 

~double8 da best... bergambor kenangan... :-) ~

Comments

Popular posts from this blog

=kesah GAJUS=

=GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA=

=The Road Not Taken [versi bahasa melayu]=